Müügitingimused

1. ÜLDSÄTTED

Käesolevad tingimused reguleerivad ostude tegemist SwedenKitchen OÜ veebipoes aadressil https://www.swedenkitchen.ee ning selgitavad Kliendi õigusi, kaebuste käsitlemist ja andmekaitset.

  • Kontaktandmed:
    • SwedenKitchen OÜ
    • Aadress: Metsise 26, Võsu alevik, Haljala vald, Eesti
    • E-post: info@swedenkitchen.ee

2. DEFINITSIOONID

  • Klient: Isik, kes külastab SwedenKitchen poodi.
  • Tarbija: Isik, kes ostab tooteid eraisikuna, mitte ettevõtte või äritegevuse jaoks.
  • Uudiskiri: Tasuta elektrooniline teenus, mille kaudu saab pakkumisi ja uudiseid e-postiga.
  • Toode: Kaup, mida SwedenKitchen oma poes müüb.
  • Müügitingimused: Käesolev dokument.
  • Pood (SwedenKitchen pood): Veebileht www.swedenkitchen.ee.
  • Müüja: SwedenKitchen OÜ, registrikood 17185535, Metsise 26, Võsu alevik, Haljala vald, Eesti.
  • Hind: Summa, mida Klient toote eest maksab (sisaldab käibemaksu).

3. OSTU- JA MÜÜGITINGIMUSED

  • 3.1. Andmete õigsus ja vastutus
    • Klient vastutab kõigi tellimuses olevate andmete korrektsuse eest. Soovitame kõik andmed enne tellimuse kinnitamist üle kontrollida.
    • 3.1.1. SwedenKitchen ei saa kontrollida Teie esitatud andmete korrektsust.
    • 3.1.2. Kõik märkused ja muudatused tuleb teha enne lõpliku tellimuskinnituse saamist.
    • 3.1.3. Pärast tellimuse kinnitamist ja arve tasumist on SwedenKitchen’il õigus küsida tasu juba alustatud töö ja hangitud materjali eest.
    • 3.1.4. Tellimuse muutmiseks või tühistamiseks saatke teade e-posti teel. Telefoni teel tehtud muudatusi ei aktsepteerita.
  • 3.2. Hinnad ja tasumine
    • 3.2.1. Hinnad on näidatud eurodes koos käibemaksuga, välja arvatud juhul, kui on märgitud teisiti.
    • 3.2.2. Hinnad põhinevad SwedenKitchen’ile kehtivatel materjali-, tootmis- ja transpordikuludel.
    • 3.2.3. SwedenKitchen jätab endale õiguse muuta hinda Klienti eelnevalt teavitades, kui see on tingitud SwedenKitchen’ist sõltumatutest asjaoludest (nt valuutakursside muutumine).
    • 3.2.4. Meil on õigus korrigeerida pakkumiste või hinnainfoga seotud vigu.
    • 3.2.5. Minimaalne tellimuse summa on 400 €, millele lisandub saatmiskulu (alates 50 €).
    • 3.2.6. Lisatellimustele lisandub 50 € värvitasu, kui tellimus on alla 6 m².
    • 3.2.7. Transpordi hind sõltub tellimuse suurusest ja kohaletoimetamise sihtkohast.
  • 3.3. Päringud ja pakkumised
    • 3.3.1. Klient vastutab korrektse ja täieliku päringu esitamise eest, mis sisaldab:
      • kapiraamide ja nende sisu mõõtmeid.
      • ruumi mõõtmeid ja planeeringut.
      • eelistatud uksemudelit ja materjali.
      • õiget tehnika valikut.
      • korrektset tarneaadressi.
    • 3.3.2. Kui päringus esitatud teave on ebatäpne, võib SwedenKitchen pakkumist kohandada.
    • 3.3.3. SwedenKitchen ei vastuta ebaõnnestunud lõpptulemuse eest, mis on tingitud Kliendi poolt esitatud valeandmetest.
  • 3.4. Tellimus
    • 3.4.1. Klient saab tooteid soetada e-poe kaudu või kinnitades e-posti teel saadud pakkumise kirjalikult.
    • 3.4.2. SwedenKitchen saadab pärast kinnitust ettemaksu arve 100% tellimuse maksumusest.
    • 3.4.3. Tootmine algab pärast ettemaksu laekumist.

4. TARNE- JA TRANSPORDITINGIMUSED

  • 4.1. Tarneaeg
    • Pakkumises märgitud tarneajad on orienteeruvad.
    • SwedenKitchen ei vastuta tarneaja viivituste eest, mis on tingitud temast sõltumatutest asjaoludest.
    • Tellimuse muutmine võib tarneaega mõjutada.
    • Tarneaeg arvestatakse alates ettemaksu laekumisest.
    • Tarneaeg sõltub pikima tarneajaga uksemudeli või materjali põhjal.
    • Täpse tarneaja saab teada transpordifirmalt.
  • 4.2. Vastuvõtmine ja hoiustamine
    • Kui Klient ei saa kaupa viie tööpäeva jooksul vastu võtta, lisandub hoiustamistasu 10% transporditasust iga järgneva päeva eest.
    • Kui kaupa ei saa kohale toimetada, hüvitab Klient sellega kaasnevad lisakulud.
    • Tellige paigaldaja alles pärast toodete kohaletoimetamist ja kontrollimist.
  • 4.3. Transport ja pakendamine
    • Kaup tarnitakse tellimuses märgitud aadressile.
    • Lisatasud võivad kaasneda raskesti ligipääsetavatele aadressidele toimetamisel.
    • Suuremate detailide puhul võib olla vajalik kahe inimese abi.
    • Klient võib abistada mahalaadimisel, kui detailid on pikemad kui 240 cm.
    • Transpordifirma ei vii tooteid tuppa ega eemalda pakkematerjali.
    • Väiksemad tooted saab saata pakiautomaati.
  • 4.4. Kauba vastuvõtmine ja kahjustused
    • 4.4.1. Kontrollige hoolikalt, et pakendil või kaubaalusel ei oleks nähtavaid vigastusi.
    • 4.4.2. Vigastuse korral tehke kirjalik märge saatelehele. Ilma märketa loetakse kaup vastu võetuks vigastusteta.
    • 4.4.3. Tehke pilt pakendil olevast vigastusest enne selle liigutamist.
    • 4.4.4. Tehke pilt vigastusest pakendi avamisel enne toote täielikku eemaldamist.
    • 4.4.5. Kahjustustest tuleb koheselt teatada SwedenKitchen’ile e-posti teel, lisades pildid ja kirjelduse. Nende juhiste eiramisel reklamatsioone ei aktsepteerita.

5. TOOTE TAGASTUS JA REKLAMATSIOON

  • 5.1. Tagastus: Kõik tooted on eritellimusel valmistatud ja neid ei saa tagastada.
  • 5.2. Reklamatsioon:
    • 5.2.1. Puudustest tuleb teatada e-posti teel hiljemalt 10 päeva jooksul pärast kauba vastuvõtmist.
    • 5.2.2. Reklamatsioon peab sisaldama täpseid vigade kirjeldusi ja fototõendeid. Suuliselt esitatud reklamatsioone ei arvestata.
    • 5.2.3. SwedenKitchen on kohustatud puuduse eest vastutamise korral saatma uue toote või pakkuma rahalist kompensatsiooni.

6. VASTUTUSPIIRANG JA GARANTII

  • 6.1. Garantii:
    • 6.1.1. Toodetele kehtib 2-aastane garantii.
    • 6.1.2. Garantii ei kehti, kui kahjustus on tingitud vale paigaldamise, hoolduse või muudatuste tõttu.
    • 6.1.3. Puuduse ilmnemisel viib SwedenKitchen läbi ekspertiisi.
    • 6.1.4. Garantii alla ei kuulu:
      • kahjustused, mis tekivad toote funktsiooni või välimuse muutmisel.
      • tavapärane kulumine.
      • väliste jõudude põhjustatud kahju (nt täkked, kriimustused, veekahjustused).
      • kahjustused, mis tekivad hooldusjuhiste rikkumise tõttu.
      • mittestandardsete toodetega seotud probleemid.
  • 6.2. Vastutuspiirang: SwedenKitchen ei vastuta viivituste tagajärjel tekkinud kahjude eest, välja arvatud raske hooletuse korral.

7. VÄÄRAMATU JÕUD (FORCE MAJEURE)

  • 7.1. SwedenKitchen ei vastuta lepinguliste kohustuste täitmata jätmise eest, kui see on tingitud vääramatust jõust.

8. MATERJALIDE SPETSIIFIKA

  • 8.1. Värvitoonide erinevus:
    • 8.1.1. Kui soovite mittestandardset värvi, kasutatakse vastavuse hindamiseks spektromeetrit.
    • 8.1.2. Värvikood on ainult indikaator ning täielik vastavus proovitükile ei ole tagatud.
    • 8.1.3. Kui vajate täpset vastavust, palume saata vähemalt 5×5 cm suuruse värvinäidise.
  • 8.2. Spooni erinevused:
    • 8.2.1. Spoon on looduslik materjal, millel esineb loomulik varieeruvus mustris ja värvitoonis.
    • 8.2.2. Proovitükk ei pruugi olla täpselt samasugune kui lõplik toode.
    • 8.2.3. Tellimusega kinnitate, et olete sellest teadlik.